ازن ژنراتور

  • ۰
  • ۰

ازن ژنراتور

ازن ژنراتور با تولید ازن برای کاربردهای  ضدعفونی و تصفیه آب و فاضلاب ، هوا و ضدعفونی میوه و سبزیجات و ... استفاده می شود. ازن که ماده ای ناپایدار و بسیار اکسیدکننده است ،مواد اضافی و مضر در آب و هوا و همچنین باکتری ها و ویروس ها را ا بین می برد. 



تولید ازن :

وقتی گاز اکسیژن موجود در هوا به روش فرابنفش یا تخلیه الکتریکی تجزیه و به نوزاد اتمی بدل می شود ، اتم اکسیژن برای پایدار شدن باید با ماده ای ترکیب شود ،در صورتی که با مولکول گاز اکسیژن ترکیب شود مولکول سه اتمی یعنی ازن تشکیل می شود.

O_2 → 2O

2O_2  +2O →  〖2O〗_3



کاربردهای دستگاه :

دستگاه ازن ژنراتور در موارد وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد ، از جمله :

تصفیه آب صنعتی و خانگی 
تصفیه هوا
ضد عفونی میوه و سبزیجات
آبزی پروری
برج های خنک کننده


به دلیل ویژگی های ضد عفونی کنندگی و اکسیدکنندگی عالی ازن، به طور گسترده ای در بسیاری از کاربردهای تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از این ویژگی ها دارای کاربرد مختلفی برای اجرا و استفاده از ازن است. 

ازن دارای طیف گسترده ای از کاربردها در تصفیه آب است. ازن می تواند به عنوان یک گند زدا، رنگ زدا، ضدعفونی کننده، سم زدا، بو گیر، و برای از بین بردن طعم استفاده شود.


 ساختمان دستگاه ازن ژنراتور از دو قسمت درایور برای تولید ولتاز بسیار بالا و تیوب برای ایجاد پلاسما و تجزیه اکسیژن و تولید ازن تشکیل شده است.

  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • کیوان قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی